2011 m. kovo 16 d., trečiadienis

100 Nostalgijų


Dar ne taip ir seniai, tik prieš 50 m. mano tėtis mokinosi pažinti pasaulį ant savo tėvo rankų. Bet šįkart ten mūsų niekas nelaukė.. sodyboje žaidė saulės spinduliai ir vėjas.. niekas nepasitiko.. Laikas keičia žmonių įpročius ir gyvenamąją vietą.. Vieni palieka, kiti pasibeldžia į mūsų gyvenimus.
Patys šilčiausi atsiminimai iš vaikystės asocijuojasi su kaimu - seneliai, sodas, tikra kaimiška troba, duonos kvapas, bitės, medus "su skylutėm", šienapjūtė, žemuogės ant smilgos, auginamas buožgalvis ir višta pasodinta dėti kiaušinius.. Viską atsimenu kaip šiandien - kaip atrodė kiemas, sodas, namai, senelių šypsenos. Ir visada rieda ašaros, nes tai niekada negrįš... Niekam nejaučiu tokios nostagijos, kaip tikram kaimui su mylimais seneliais ir jų gyvenimo būdų.
Tam ąžuolui jau šimtmečiai.. Dar budama pati tokia, kaip dabar mano dukra, begdavau rinkti gilių.
Gaila, mano vaikai niekada neturės tikro kaimo..



Popierius: My Minds Eye kolekcija Life stories Day 203
Popierius: Coredination
Cutlebug embosinimo plokštelės
Raidelės: Daisy and Dandelion Veliuriniai lipdukai
Tim Holts rašalai Distress Ink: walnut stain, tea dye, vintage photo



11 komentarų:

  1. Labai sugraudino tavo aprasymas... nostalgija toks pazistamas jausmas.
    Nuotraukos, kaip visada, pas tave nuostabios, bet si karta zodziai labiausiai uzkabino butent zodziai.
    Aciu uz suzadintus prisiminimus :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Palietei širdį, sugraudinai iki ašarų, iškėlei senus ir mano prisiminimus ... ir aš turėjau tokį kaimą :(
    Begalo šiltas skrebukas ... visomis prasmėmis...

    AtsakytiPanaikinti
  3. eina sau :O apibudinai mano vaikystes prisiminimus kaime....tad pasikartosiu Ziviles zodziais: Aciu uz suzadintus prisiminimus.
    Pagrindine nuotrauka mane pritrenke savo groziu, ir tas vignetes efektas ant jos ci labai tinka.
    Viskas: spalvine gama, detales, dizainas cia taip dera tarpusavy.
    Ir ta knygute tekstui - geras budas ilgesni aprasyma talpinti.
    Vz, Labai LABAI patiko!!!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Begalo begalo grazus skrebukas!! viskuo uzkabina... man is visu tavo skrebuku sis pats paciausias.. nuotraukos, spalvos ir prisiminimai tiesiog kerintys :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. labai trapiai, labai jautriai, tyrai ir nuostalgiskai, palietei ir manyje... eh...
    Graziai iamzinai, nuostabiai ikomponavai aprasyma....
    Sekmes konkurse!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai gražus skrebukas. Aš irgi nuo vaikystės jaučiu nostalgiją kaimui, nors niekad jo "normaliai" ir neturėjau... Tik keletos vaikystės vasarų trumpi pasibuvimai savaitei ar dviems... Tačiau ir to užteko nostalgijai atsirasti...
    Žodžiu, sukirbino prisiminimus manyje šis tavo skrebukas

    AtsakytiPanaikinti
  7. Na va ir mano akyse sužvilgo drėgmė, besigrožint tavuoju kūriniu. Viskas labai dera, labai kaimiška - pagrindo popierius, juostelė - ojau nuotraukos, mmmmm, pasakiškos.

    AtsakytiPanaikinti
  8. nuostabus aprasymas ir pats skrebuas!!!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nuostabus skrebukas! Gaila, taciau ir as neturiu tikro kaimo, o taip noretusi... Visos detales, staciakampiai labai graziai isdestyti, o nuotraukas vel nepakartojamos. Tiesiog nuostabu! :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Oi Glide, kaip tave suprantu... prieš keletą metų pati panašioj situacijoj raudojau... Gerai, kad buvau ten nuvykus viena.. Skaudu matyt vietas, kurios buvo tookios mielos, dabar apleistas ir be gyvybės ženklų...
    Labai labai gražus skrebukas!

    AtsakytiPanaikinti
  11. Atleiskit kam sukėliau prisiminimus ir skaudžią nostalgiją, bet tikiuosi kad jie mieli, nes man nors ir skaudu jog nebeturiu to kas buvo, bet esu laiminga kad turėjau progą tai patirti.

    AtsakytiPanaikinti