2011 m. rugsėjo 10 d., šeštadienis

Slaptai skrebukei 2011

Na štai, pagaliau mano slaptoji skrebukė gavo savo skrebuką :) Ilgai negalėjau prisėsti, vis mintys nesidėliojo galvoje, pastarieji mažieji darbeliai - atvirutės,  visiškai mane atplėšė nuo skrebukų, kurių kaip troškulio kankinamas pakeleivis, neapsakomai pasiilgau. Pagaliau, vieną vakarą, atsiplėšusi dar ir nuo buities, kuri kažkodėl kaip sunkus akmuo neapsakomai slegia, sėdau ir padariau. Ir tokia palaima užplūdo, prieš mane skrebukas :) Iš ties, laukiu laisvesnių vakarų, kada vėl galėsiu skrebinti..

Kišenėlėje plikau pačios Rasos perduotą man laiškelį apie savo pomėgį.




Priemonės:
Popierius Papermania perdirbto popieriaus lapas.
Cooredination magic juodas lapas su besislepiančia spalva.
Scenic Route Paper - Somerset Ave.
Label formos popieirus iškirptas iš nepamenu kokios kolekcijos lapo, nes senai jau turiu, o pavadinimo nebuvo ant lapo.
Cooredination melynas lapas iš kolekcijos
Basic Grey vinukai.
Kartoninės detalės gautos dovanų 2010 metais per skrebukių susitikimą.
Fotoaparatas gautas dovanų iš Ader užsakant karpinukus ir Lenkijos :)
Sagutės iš tokio, tik juodai balto rinkinio.
Raidelės kirstos naudojant Tim Holts raidyną "once upon".

7 komentarai:

  1. Saunus, darbelis, man jis iskart krito i akis forume kai pamaciau :) Labai puikiai panaudojai ta popieriu marga! Super darbelis!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai patiko šis darbelis. Baltai pavydžiu Rasai tokios dovanėlės apie ją pačią :) O pagrindo popierius man irgi labai krito į akį - jis man toks šiek tiek retro stiliaus, tiesiog superinis. Visos detalės ir spalvos taip taikliai parinktos. Labai skoningas darbas :D
    Assol

    AtsakytiPanaikinti
  3. jo, sunku butu susidoroti su tokiu margu popierium, o tu cia puikiai paskrebinai su juo.
    Labai dailu!
    Irma

    AtsakytiPanaikinti
  4. As irgi bijau super margu popieriu, bet ji tu l.gerai cia itaisei. Matosi ir nuotraukos ir visos detales. O jau tas fotoaparatukas koks mielybe! Toks tikrai retro zemiskas darbas. Patiko ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai fainas ir patraukiantis demesi skrebukas :) super

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai patinka!
    Kaip graziai pritaikei ir ta laiskeli :) Tikrai pasiseke tavo slaptai skrebukei ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Tikrai man labai pasisekė. :) Dar kartą ačiū.
    Assol, aš pati sau pavydžiu :)

    AtsakytiPanaikinti