2011 m. vasario 11 d., penktadienis

Vestuviniai kvietimai

Pagaliau pabandžiau prisijaukinti štampukus. Ir žinot, visai patiko :)
Galimi įvairūs spalvų ir štampukų derinimo variantai, su akmenukai ir be jų, su užrašu ir be.
Šioje atvirutėje puokštė padengta spindinčia embosinimo pudra. Atrodo prabangiai. Man mieliausia žalia ir mėlyna, o jums? ;)








7 komentarai:

  1. Sauniai darbuojiesi! :)
    O man labiausiai patiko tas zydras su tortu (trecias nuo apacios), ir paskutinis kvietimas grazus :) Man ju kaspineliai fainesni, nei tie kiti.
    Zmogiuke

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tortai fantastiski :)ir spalvos - super suderintos :) fainiausias melynas - trecias nuo apacios :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na va, nuomonės sutampa dėl mėlyno :) tortukas dar ir su blizgučiu truputi papuoštas, tik nuotraukoje nelabai matosi.

    AtsakytiPanaikinti
  4. O man tie kiti gražesni, o atvirukai faini, idėja liuks taip subtylu viskas;
    Lavrynka

    AtsakytiPanaikinti
  5. o man labiausiai tas su vintazine masina :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mano favoritas - melynasis. Sauniai darbuojies!

    AtsakytiPanaikinti
  7. man mėlynas tortukas irgi favoritas :)

    AtsakytiPanaikinti